Dzięki nowej bezpłatnej aplikacji BRE Ubezpieczenia na iPhone i iPad można szybko i wygodnie jednym przyciskiem wezwać pomoc w ramach posiadanego assistance samochodu w związku z awarią lub wypadkiem.
Urządzenia mobilne takie jak i-Phone i i-Pad stają się coraz bardziej powszechne. Posiadają coraz więcej użytkowych funkcji, pozwalających żyć aktywniej i wygodniej – mówi Paweł Zylm Prezes BRE Ubezpieczenia. Dlatego udostępniamy usługi natychmiastowej pomocy assistance i wezwanie pomocy drogowej – dodaje Prezes Zylm.
Pomoc można wezwać przy użyciu jednego przycisku niezależnie od miejsca gdzie się znajdujemy. Aplikacja przekazuje współrzędne GPS potrzebującego pomocy (np. konieczności postoju autem w nieznanym miejscu), dzięki czemu pomoc szybko dociera do Klienta.
Aby uzyskać niezbędną pomoc w razie np. awarii auta na drodze należy wybrać na ekranie urządzenia opcję RATUNKU, a Centrum Pomocy BRE Ubezpieczenia oddzwoni maksymalnie w ciągu kwadransa. Można również połączyć się bezpośrednio z Konsultantem bez szukania numeru telefonu – po wybraniu jednego przycisku „Połącz z Centrum Pomocy ”.
Wezwanie pomocy assistance jest dostępne dla Klientów, którzy zakupili polisę assistance wraz z ubezpieczeniem OC i AC na stronach mBanku i MultiBanku. Usługi są dostępne zgodnie z wybranym wariantem polisy i gwarantuje m.in. holowanie lub naprawę w miejscu awarii, pomoc w uruchomieniu auta w przypadku rozładowanego akumulatora, opiekę nad dziećmi w razie wypadku.
Informacje dodatkowe:
Aplikacja jest dostępna bezpłatnie na AppStore i wspiera urządzenia tj.: iPhone 3GS, iPhone 4, iPad, iPad2.
Zakres dostępnych świadczeń assistance:
Zakres świadczeń |
|
MINIMUM |
|
STANDARD |
|
W EUROPIE |
|
SUPER |
|
|
|
||||||
Naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia |
|
tylko wypadek |
|
X |
|
X |
|
X |
Holowanie pojazdu do warsztatu lub do wskazanego miejsca, jeżeli awarii nie można usunąć na miejscu zdarzenia |
|
tylko wypadek |
|
X |
|
X |
|
X |
Zmiana koła w przypadku przebicia opony lub transport do najbliższego zakładu wulkanizacyjnego |
|
– |
|
X |
|
X |
|
X |
Pomoc w uruchomieniu pojazdu w przypadku rozładowania akumulatora lub w przypadku zatankowania niewłaściwego paliwa |
|
– |
|
X |
|
X |
|
X |
Pomoc w otwarciu i uruchomieniu pojazdu w przypadku utraty lub uszkodzenia klucz |
|
– |
|
X |
|
X |
|
X |
Transport kierowcy i pasażerów do najbliższego warsztatu |
|
– |
|
X |
|
X |
|
X |
Opieka nad dziećmi w razie wypadku |
|
– |
|
X |
|
X |
|
X |
Opieka nad zwierzętami w razie wypadku |
|
– |
|
X |
|
X |
|
X |
Złomowanie pojazdu w przypadku szkody całkowitej |
|
– |
|
X |
|
X |
|
X |
Zapewnienie kierowcy zastępczego |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Pokrycie kosztów parkowania pojazdu na dozorowanym parkingu |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Pokrycie kosztów sprowadzenia pojazdu do miejsca zamieszkania kierowcy lub do miejsca, będącego celem jego podróży |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Wynajem pojazdu zastępczego w przypadku awarii, wypadku lub kradzieży |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Nocleg dla kierowcy i pasażerów – jeśli naprawa pojazdu potrwa dłużej niż jeden dzień, a awaria miała miejsce w czasie podróży, gdy odległość od miejsca zdarzenia do miejsca zamieszkania lub celu podróży jest większa niż 50 km |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Organizacja i pokrycie kosztów przejazdu kierowcy i pasażerów do miejsca docelowego podróży lub miejsca zamieszkania w przypadku, gdy odległość od miejsca zdarzenia do miejsca zamieszkania lub celu podróży jest większa niż 50 km |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Dostawa części zamiennych |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Pakiet medyczny |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Usługi concierge |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |
Pakiet informacyjny |
|
X |
|
X |
|
X |
|
X |
Pakiet podróżny VIP |
|
– |
|
– |
|
– |
|
X |