motoryzacja Wiadomości Branżowe

Dolnośląski dealer najlepszy w Polsce

Firma Mirosław Wróbel Sp. z o.o., dealer samochodów Mercedes-Benz wygrał ranking dealerów tej marki i otrzymał tytuł Dealera Roku 2012.

Celem corocznie przeprowadzanej przez Mercedes-Benz wielopłaszczyznowej oceny Dealer Scorecard jest analiza obecnej sytuacji dealerów marki oraz zaplanowanie działań, które umożliwią podwyższanie jakości
i profesjonalizmu sieci dealerskiej. W najnowszym badaniu wzięły udział wszystkie salony w Polsce, które posiadają autoryzację Mercedes-Benz. Łącznie o tytuł Dealera Roku 2012 walczyło 29 dealerów, w tym dwóch
z Wrocławia. Prestiżowy tytuł powędrował do firmy Mirosław Wróbel Sp. o.o.

W jaki sposób Mecedes-Benz sprawdza swoich dealerów? Dealerzy weryfikowani są w kilku kluczowych obszarach. Na podstawie wartości poszczególnych wskaźników wyliczana jest ocena globalna danego dealera.  Wskaźniki dotyczą pięciu głównych obszarów:

  • wyniki i stabilność finansowa
  • jakość obsługi (sprzedaż i serwis)
  • efektywność (sprzedaż i serwis)
  • jakość zarządzania i standard dealerstwa.  

W każdym salonie i punkcie dealerskim przeprowadzany był audyt, salony poddawano także testom, takimi jak wizyta tajemniczego klienta.

 – To wyróżnienie to wspólna zasługa całego zespołu. Nagroda cieszy tym bardziej, że w wynikach cząstkowych zaprezentowanych po pierwszym półroczu zajmowaliśmy drugie miejsce. Determinacja i zaangażowanie całej załogi sprawiło, że staliśmy się numerem jeden – mówi Michał Łuczak, prezes firmy Mirosław Wróbel.

Dolnośląski dealer nie zamierza osiąść na laurach – Proces badania punktów dealerskich ma charakter ciągły. Cieszymy się z otrzymanego tytułu, ale już w tej chwili mobilizujemy siły do kolejnego raportu, mamy świadomość, że konkurs trwa  – mówi Michał Łuczak, dodając, że taki tytuł zobowiązuje do nieustającej pracy.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy